Contact Info / Websites

All 203 movie Reviews


Drakenshaw test reel Drakenshaw test reel

Rated 3 / 5 stars

Good test reel.

Graphics are a bit rough around the edges. If you worked on the background more and the character movements, that would be great. Sound was very low, might want to fix that as well. Mouth movements were in synch with the sound, that was supercool btw. Good movie, keep up the good work :)


doornob1 responds:

thanks for the feedback man, every little thing helps.


Mams Mams

Rated 5 / 5 stars

<Saturday> !+fifen

<_altr_> I'LL SHATTER UR ICEBLOCKS

'nuff said. luff <3 {{{ }}}


People find this review helpful!

Aryanimation Aryanimation

Rated 5 / 5 stars

ur a fukin fag lol.

and they're like, wanna trade cards?

damn right, i wanna trade cards.

<3 Mac <3



MSI - &amp;quot;Clarissa&amp;quot; MSI - "Clarissa"

Rated 5 / 5 stars

Sweet.

MSI = <3
this movie = <3<3


Lots of people find this review helpful!
Henrik-Hermans responds:

You, my dear = <3 <3 <3


Days after those days ++ Days after those days ++

Rated 5 / 5 stars

Hahaha. I ilked it.

That kid could just stay awake and look at some crazy crap. I would've been up when the first people came in the room and played the video game... if not by then, then I surely would've gotten out of bed when the cat slept on me... haha.



Bedn: First Love Bedn: First Love

Rated 5 / 5 stars

vote five, review ten.

[11:57:26] <Y_T_> Have you gotten to the sex scene yet?
[11:57:31] <Tuesday> no...?
[11:57:34] <Y_T_> It's the best scene ever in any portal movie on NG.


People find this review helpful!

MISTARY MAN STEILS CADNY1 MISTARY MAN STEILS CADNY1

Rated 5 / 5 stars

lol.

just the thought of it is making me have a hot spicy boner.



!HAPPY FUN XMAS CAROL !HAPPY FUN XMAS CAROL

Rated 5 / 5 stars

But... But...

you killed Tanner! You bastard!

vote five, review ten. w00t w00t <3zies and {{{{ }}}'z


People find this review helpful!

RazzleberryClocks Revenge RazzleberryClocks Revenge

Rated 5 / 5 stars

vote fifen.

review ten.

great CC movie, I loved it.


People find this review helpful!

¡Viva La Lollergate! ¡Viva La Lollergate!

Rated 5 / 5 stars

it makes the kids go.....

w00t w00t, and then a little bit of this. and a little bit of that.

then PRESTO! enlight boom!